De klant heeft het warm in haar cabrio en is nukkig. Dit laatste is al van haar gezicht aflezen (lees: ervaring). Ze komt al binnen met een errr van:
'Ik heb gelijk'.
"Mijn laatje komt niet meer onder mijn bijrijderstoel vandaan. Zou u willen kijken wat er aan de hand is? En mijn onderhoudsboekje de laatste keer bij u zoekgeraakt. Het ligt namelijk niet meer in de auto."
"Het zou mij niet verbazen als het onderhoudboekje in dat laatje ligt, mevrouw."
"Dat denk ik niet, er ligt alleen een laadsnoer van mijn TomTom in en die heb ik nodig."
Na wat demontagewerk gaat het laatje open. "Ja hoor, daar is het boekje, komt toch uit het laatje. En er zit ook een TomTom plaksteun in die het schuiven van het laatje onmogelijk maakte."
"Nee hoor, het boekje zat er niet goed in."
Denk: Het is een zonnige dag...tot nu toe had ik het leuk, dus geef ik de klant gelijk...NEE, de klant heeft altijd gelijk.
"Goh, wat gek hè, dat zo'n boekje er niet goed in zat?"
'Ik heb gelijk'.
"Mijn laatje komt niet meer onder mijn bijrijderstoel vandaan. Zou u willen kijken wat er aan de hand is? En mijn onderhoudsboekje de laatste keer bij u zoekgeraakt. Het ligt namelijk niet meer in de auto."
"Het zou mij niet verbazen als het onderhoudboekje in dat laatje ligt, mevrouw."
"Dat denk ik niet, er ligt alleen een laadsnoer van mijn TomTom in en die heb ik nodig."
Na wat demontagewerk gaat het laatje open. "Ja hoor, daar is het boekje, komt toch uit het laatje. En er zit ook een TomTom plaksteun in die het schuiven van het laatje onmogelijk maakte."
"Nee hoor, het boekje zat er niet goed in."
Denk: Het is een zonnige dag...tot nu toe had ik het leuk, dus geef ik de klant gelijk...NEE, de klant heeft altijd gelijk.
"Goh, wat gek hè, dat zo'n boekje er niet goed in zat?"
Reacties
Een reactie posten