Elke dag krijgen we steeds meer e-mailtjes voor het maken van een afspraak, maar 'gelukkig' er zijn ook nog klanten die ons bellen: alhoewel, ik vraag me wel eens af of ze meteen ergens toe leiden...
‘Goedemorgen meneer, ik zou graag een afspraak maken voor een grote beurt.’
‘Goedemorgen meneer, dat kan, u bent klant, zegt u maar wanneer u kan…?’
‘Oh, das mooi…eh…zegt u het maar…?’
‘Kunt u aanstaande dinsdag?’
‘Es even nadenken, aanstaande dinsdag…eh…nee dan kan ik niet.’
‘Kunt u misschien aanstaande woensdag?’
‘Nou…nee dan moet ik met mijn vrouw naar het ziekenhuis en ik weet niet hoe lang dat gaat duren.’
‘Donderdag dan?’
‘Eh eh, ik heb iets….maar wat…Sorry maar ik heb mijn agenda niet bij me, kan ik u zo terugbellen?’
‘Tuurlijk meneer, tot straks…’
Reacties
Een reactie posten