Doorgaan naar hoofdcontent

Winter klaar inspectie succesvol



Afgelopen vrijdag en zaterdag konden klanten van Koops-Auto en Fivan-Auto, met de merken Nissan en Fiat, een gratis winter klaar inspectie laten uitvoeren.



Doordat de service intervallen van de auto's steeds langer worden, komen de klanten steeds minder vaak in de garage. Het doel van de winter klaar inspectie is in de basis: een klantencontact momentje maken, maar meteen gevolgd door (het verkopen van uren en materiaal) meer omzet in de werkplaats te realiseren. Mensen zijn nou eenmaal gevoelig voor de woorden: Veilig rijden! En met winterbandenset aanbieding (banden compleet met stalen velgen, en gratis opslag) lukt verkopen eenvoudig. Zeker als je een set hebt staan. Zien = kopen.

Bijna negentig van de klanten maakten afgelopen vrij- en zaterdag gebruik van de gratis winter klaar inspectie, inclusief de lekkere broodjes, en de zelfgemaakte (snert) soep (alleen op zaterdag). Het sfeertje wat we hadden gecreëerd - zo ver dat kan - was met een zitje, accessoires in de vitrines, en met extra opgeblazen plastic kerstpoppen, opgeleukt. De klanten reageerden eigenlijk allemaal positief op dit winter initiatief, compleet met koek en sopie. Alleen het ijs ontbrak nog. Met deze actie hopen we weer wat extra credit bij onze klanten te hebben opgebouwd, en wat meer omzet (ook in de toekomst) natuurlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Joyce Join verovert het internet met gekke filmpjes

De Amsterdamse vlogger Joyce Join zet met toenemende snelheid persoonlijke filmpjes op YouTube. De filmpjes zijn toe nu toe alleen in de keuken gemaakt en hebben een ontzettend hoog Theo & Thea en een Villa Achterwerk gehalte. De brildragende Joyce vertelt uiterst serieus persoonlijke verhaaltjes aan de mensen via YouTube, terwijl je als kijker als snel denkt: Wat ik nu zie dat kan niet waar zijn, dit meent ze toch niet. Met haar onverzorgde blik in de camera gaan vrijwel meteen je mondhoeken omhoog van het lachen, zelfs tegen het gieren aan. Haar filmpjes zijn zo grappig en geestig om te zien dat ze beslist de moeite waard zijn om naar te kijken en ook helemaal uit te kijken. Wie is Joyce Join? De grote vraag is alleen wie is die Joyce Join? Als je haar filmpjes bekijkt, dan zou Joyce ook nog een man kunnen zijn die heel goed een vrouw naspeelt.  Ze heeft het over haar vriend Wilbert en haar kind, maar wie zegt dat het waar is. Ze kan het ook heel goed spelen. Als Joy

Help, ik kan mijn tollie niet meer zien. Afvallen in twee maanden

Huizen - Drie jaar geleden was ik het helemaal zat met mijn lichaam. Ik besloot om drastisch af te vallen en alle lekkere dingen te laten staan. Dat was moeilijke periode voor me want ik ben een levensgenieter. Toch lukte het mij om in twee maanden 10 kilo af te vallen. Ik ben inmiddels drie jaar verder. Ben ik nog op gewicht, afgevallen of ben ik juist weer aangekomen? Help, ik kan mijn piemel niet meer zien - Foto: © Gilbert Vogt Het is hopeloos met me. Ik ben een paar jaar geleden tien kilo (van 95 naar 85 kilo) afvallen, maar het afgelopen jaar ben ik weer van 85 naar 97 kilo (XXL) gegaan. Hoe kan dat nou? Het is wel zo dat ik sinds vorig jaar met waterpolo ben gestopt en in hardlopen ineens geen zin meer had. Doordeweeks drink ik dan geen alcohol meer maar in het weekend ga ik vaak helemaal los. Ik drink bij voorkeur bier, wijn of likeur. Verder schep ik twee keer warm eten op en in het weekend vreet me te barsten aan de chips en de Spaanse worst. Sinds ik weer van voren be

Mercedes-Benz dealer Van Kooy | officiële website | Een wereld in beweging

Van Kooy Bussum - Hoofdvestiging Leo Knijn is geboren op 12 maart 1939 te Amsterdam. Na het doorlopen van de HBS en de militaire dienst, nam hij op 1 juli 1961 samen met zijn vader en broer een stallingsbedrijf over op het Scheldeplein te Amsterdam. Op 1 januari 1962 verkregen zij het dealerschap van het merk NSU en was de basis gelegd voor een carrière in de autobranche. In 1975 werd de familie Knijn aandeelhouder in het Van Kooy bedrijf. Naast alle werkzaamheden voor de VKG is Leo ook extern altijd actief geweest; zo was hij oprichter van de NDA (afdeling van de BOVAG). In 2005 is hij lid van de Raad van Commissarissen van Auto Recycling Nederland, lid van het hoofdbestuur van de Europese dealervereniging van Mercedes-Benz en bondspenningmeester bij de BOVAG. Binnen de VKG vervult hij vooral een adviserende rol. Hoe het allemaal begon - geschiedenis Op 22 mei 1922 start de oude Jan van Kooy zijn eerste autobedrijf in Den Dolder. Hij doet in fietsen en motorfietsen en ve

Mercedes-Benz bij Gallery Aaldering in Brummen

Afgelopen maanden is de Gallery Aaldering in Brummen flink onder handen genomen. Het was al genieten, maar nu is het dubbel genieten. Wat is dat toch een mooi autobedrijf. En eerlijk gezegd ken ik ook geen ander bedrijf waar oude auto’s nog mooier worden dan toen ze ooit werden gemaakt. Gallery Aaldering na de verbouwing 2017 De Gallery koopt oldtimers op die al zijn gerestaureerd en waarvan een historie meer vertelt over de staat van de auto. Mercedes-Benz Oldtimer in nieuwstaat Uren, dagen, jaren moet er in zijn gaan zitten om de auto in zo’n geweldige staat te krijgen om vervolgens een plekje te verdienen bij de Gallery. Mercedes-Benz 300 roadster uit 1955 In de showroom is het druk. Niet met kopers, maar met dagjesmensen die van mooie auto’s houden. Aaldering weet dat ook, maar vindt dat blijkbaar niet erg. Mensen praten op verjaardagen over hoe leuk het is om daar op zaterdag te gaan kijken. En voor wie zin heeft in iets lekkers, er is een restaurant in h

Rijden in een Mazda MX-30 maakt rijden geweldig

‘De auto Mazda MX-30 is volgeladen’, staat in het combi-instrument en ik kan 141 kilometer gaan rijden. 141 kilometer rijden? Maar in het boekje staat toch dat ik 200 kilometer kan gaan rijden? Dat heb ik toch in de folder gelezen? Lees ook de update en conclusie onderaan het artikel. Mazda MX-30 - Jan des Bouvrie - Wat wit is moet wit blijven in Naarden De auto waarmee ik ga rijden heeft al zo rond de 1300 kilometer gereden. De auto geeft op basis van de omstandigheden en de eerder gereden kilometers een prognose af. Dat is voor mij 141 kilometer. Het is net alsof je met een half opgeladen mobieltje op stap gaat. Misschien is het een kwestie van wennen? Het rijden in de Mazda MX-30 is een sensatie. Het uitzicht is goed en de stoelverwarming is een cadeautje. Die kan je in verschillende warmtestanden inschakelen. Mazda MX-30 - de vrije weg naar Almere Het over je schouder links en rechts kijken is minder duidelijk. Door de kleine geblindeerde ruitjes is het zicht beperkt. De

Koe knuffelen is happinez

Ben je ook toe aan meer rust en aandacht voor jezelf? Gun jezelf een knuffelsessie met koeien. Koeien knuffelen is iets waar je als mens heel blij van wordt Knuffelen met echte koeien, grote koeien, ondeugende koeien, maar vooral lieve koeien. Het zijn dames die het helemaal niet vervelend vinden om aangeraakt te worden. Sterker nog, ze gaan er speciaal voor liggen. De koeien zijn de rust zelf, ze zijn lekker ontspannen en hebben een hoge aaibaarheidsfactor. Doordat zij zo relaxt zijn, worden wij het ook. Het is dan ook heerlijk om even tegen een van deze dames van ongeveer 600 kilo, met een temperatuur van 39 graden, aan te liggen. Happinez Van koe knuffelen word je vanzelf rustig en ontspannen. Het is een snelle manier om van je stress af te komen. Je kunt hiermee de dagelijkse dingen even aan de kant zetten. Sla het knuffel moment op en herbeleef het als je weer een geluksmomentje zoekt op de mindere momenten van het leven. Ook een keer koe knuffelen? Lianne van H

Bommetje! in de haven van Huizen

Huizen - Bommetje! Is een spiksplinternieuw familie- spelshow waarin stoere families het tegen elkaar opnemen in de strijd om het hoogste Bommetje!  Repetitie 2-09-2014 Bommetje! haven van Huizen - Foto: © Gilbert Vogt   De haven van Huizen is het decor van een nieuw en nat spelprogramma van de AVRO/TROS: Bommetje! Presentator: Ron Boszhard. Het Spel Vijf duo's, bestaande uit tieners met één van hun ouders, nemen het tegen elkaar op in spectaculaire, spannende spellen op de rand van het water. Daarna worden ze gelanceerd vanaf het grote BLOBKUSSEN, een enorme grote drijvende zak van acht meter lang, vier meter breed en twee meter hoog. Dit blobkussen speelt de hoofdrol in dit programma die zorgt voor het onderscheid tussen lefgozers en de bangeriken. Dit is voor iedereen die zin heeft in een zo hoog mogelijke vlucht, vrije val en enorme plons in het water: Bommetje! Live meemaken? Op 1 september starten de voorbereidingen voor het programma in de haven van Huizen. O

Dick Krommenhoek bij radio 6FM

Naarden/Huizen - Dick Kommenhoek is een echte trainer, met zijn trimschoenen en trainingspak aan kan hij zo door naar het veld. Het is een aardige vent, maar dat alleen is niet voldoende om een goede trainer te zijn. Zijn baan bij Zuidvogels is eigenlijk nog niet klaar, maar het ontbreekt aan de juiste chemie om met elkaar door te gaan. Bij Zuidvogels is het wat onrustig en er is wat te veel verloop wat de continuïteit niet te goede komt. Dick heeft bij verschillende clubs maar kort gewerkt, toch is er voor zijn toekomstige club NVC voldoende vertrouwen om hem als trainer te halen. Grappig detail is natuurlijk dat de huidige hoofdtrainer van NVC Jorgen Smeets als hoofdtrainer naar de Zuidvogels gaat. Jorgen is bij NVC al meer dan zes jaar bezig, toch ziet Dick dat niet als een probleem. Hij wil graag doorgaan waar Jorgen is gebleven. Gooi en Eemland Actueel - trainerswissel Zuidvogels - NVC > 17-04-2010Hoofdtrainer Dick Krommenhoek van Zuidvogels en Jorg Smeets van NVC uit Naarden

Vader-zoon dag opnieuw geslaagd

Hilversum - Het was weer heerlijk om lekker met mijn zoon over het terrein van het Media Park in Hilversum te struinen, want er was veel te zien, veel meer dan vorig jaar. Vorig jaar kwam het nog met bakken uit de lucht en moesten we rennen om niet door de bliksem te worden geraakt. Dit jaar (03-09-2011) was het tropisch warm en daarom moest er flink gedronken worden om niet uit te drogen. Bij Beeld en Geluid konden we ons gelijk inschrijven voor een workshop ’De 24 uur van een nieuwslezer’, gepresenteerd door Jeroen Overbeek van de NOS. Dit vond ik echt het snoepje van de dag, want als er iemand boeiend over zijn vak kan praten, dan is het Jeroen wel. “Bij het NOS journaal verdiep ik mij in de onderwerpen en maak de presentatieteksten zelf. De teksten moeten zo worden uitgelegd dat de kijker begrijpt wat er is gebeurd en zich daarover ook een mening kan vormen. Onderwerpen kunnen soms twee minuten voor de uitzending nog worden veranderd en dan komt het aan op mijn improvisatie vermog

Leontine Borsato in ziekenhuis behandeld aan blindedarmontsteking

Huizen - Leontine Borsato is afgelopen zondag in het ziekenhuis beland met een geperforeerde blindedarm, meldt Shownieuws. Foto: Gilbert Vogt - Leontine Borsato Na heftige buikklachten bracht dochter Jada de 53-jarige Borsato naar het ziekenhuis, waar ze maandag werd geopereerd. Woensdag mocht de voormalige actrice weer naar huis, zei Anouk Smulders in het actualiteitenprogramma van SBS6. Foto: Gilbert Vogt - Leontine Borsato "Het gaat inmiddels weer goed met haar. Ze is lekker thuis, onder een dekentje op de bank. Maar het waren spannende dagen." Borsato was tot vorig jaar getrouwd met Marco Borsato. In februari werd bekend dat het huwelijk van de twee na bijna 22 jaar was gestrand.