Mensen kopen auto's, maar waarom kopen ze steeds hetzelfde merk auto, wie is er een typische klant, bestaat deze eigenlijk wel, zijn ze wel echt en laten ze zich in een hokje plaatsen? Vandaag de Nissan Klant.
De Nissan klant is tussen de 55-85 jaar, is veel vaker een man dan een vrouw en over het algemeen zijn ze beide heel aardig en gemoedelijk. Er zijn er een hoop die niet werken, omdat ze geen werk hebben of omdat ze al met pensioen zijn. Tevens is de Nissan klant een rustig iemand, maar hij of zij kan wel heel onrustig worden als het net even iets anders loopt dan normaal. Gelukkig is er de gefacelifte Qashqai en komt er binnen korte tijd een nieuw Nissan model de ‘Juke’ genaamd op de markt. Met dit laatste model zal het wagenpark snel verjongen.
Door de hoge leeftijd van de Nissan klant moet je soms wel eens zinnen herhalen. Een goede communicatie is dus belangrijk, bij voorkeur in ‘Jip en Janneke’ taal. Een Nissan klant zet zijn auto ook zo maar pal voor de garagedeur, onder het mom van: ”De auto moet toch meteen naar binnen?” “Maar meneer, nu kan er geen monteur of klantenauto meer naar binnen of buiten”, dit wordt vaak niet begrepen. “Ik wil de auto anders wel even naar binnen rijden?” Denk: Nou liever niet. “Zou u de auto in de bestemde vakken willen parkeren?”
De Nissan klant is wel een tevreden klant, die nooit iets aan zijn auto heeft. Maar…mocht er onverhoopt toch iets met de auto aan de hand zijn, ook als de garantie al lang voorbij is, dan is het bijvoorbaat toch garantie. We moeten de Nissan klant vaak gerust stellen en bij een fabrieksactie zeggen dat het om een productverbetering gaat, anders laat hij de auto zo maar staan.
De Nissan klant zegt dat een beschadiging met een lakstiftje weg te werken is, terwijl de werkelijke schade zo maar 500 Euro is. Het gebeurt ook vaak dat Nissan klant de reparaties verkleinen en hiermee hopen dat de rekening ook klein is. Veiligheid en betrouwbaarheid staat hoog in het vaandel voor de Nissan klant. De klant is hier ook voor bereid te betalen. Veiligheid voor alles.
De Nissan klant is een trouwe klant, hij gunt het dealerbedrijf de reparaties en koopt elke keer weer een nieuwe Nissan. Sommige betalen nog steeds uit een oude sok, want met die banken van tegenwoordig weet je het maar nooit. Mochten ze wel pinnen, dan hebben ze vaak een los plakkertje met de pincode op hun pasje geplakt. Maar het is dus wel een klant die betaald. Een echte klant dus, want alleen een betalende klant is een echte klant.
Nissan Card geldigheid
Uw Nissan Card is verlopen en wordt niet automatisch verlengd. Dit staat ook op de website van Nissan Nederland, maar de meeste ouderen hebben geen internet en zijn dus niet op de hoogte.
Reacties
Een reactie posten